Description
Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty regeneracji zaworów do lokomotyw, jednostek trakcyjnych i wagonów.
Naprawiamy między innymi:
- — Nastawiacz hamulcowy SAB DRV 450 (wymiana nakrętki długiej i krótkiej)
- — Zawór awaryjnego otwierania drzwi H-3-1/4B
- — Zawór biegu jałowego H1208
- — Zawór elektropneumatyczny ZPP; ZPM 275 , 1001 , 1101 , 4045; ZPM AC; DL-O 30 024-02; DL-O 30 024-01; UW 061; WW-3; H908a; EV5 i EV5c; EV 30; PMVG/63
- — Zawór rozrządczy Oerlikon Est3e/f 12”/14”/16
- — Zawór rozrządczy Oerlikon Est3f/HBG300
- — Zawór rozrządczy Oerlikon Est3f/Al2c/HBG300
- — Zawór główny maszynisty Oerlikon
- — Zawór dodatkowy maszynisty Oerlikon
- — Zawór rozrządczy Oerlikon Lst1 kpl. (element sterujący, przekładnik ciśnienia, wspornik)
- — Zawór rozrządczy Knorr KE1
- — Zawór rozrządczy Knorr KE2
- — Zawór główny maszynisty KNORR
- — Zawór rozrządczy DAKO L(CV1)
- — Przystawka TR (D)
- — Zawór główny maszynisty DAKO BS-2
- — Zawór pomocniczy maszynisty DAKO BP
- — Zawór bezpieczeństwa H1501
- — Zawór ważący WM10
Pełna regeneracja obejmuje:
— mycie i czyszczenie,
— demontaż,
— mycie i czyszczenie poszczególnych części,
— kwalifikacja poszczególnych części,
— wymiana uszczelnień gumowych,
— wymiana uszkodzonych sprężyn,
— smarowanie wewnętrznych części zaworu,
— montaż zaworu,
— badanie i próba zaworu.
Czas realizacji usługi pełnej regeneracji wynosi: ok. 14-21 dni roboczych (ewentualnie może ulec wydłużeniu w przypadku potrzeby wykonania napraw dodatkowych i konieczności zamówienia części)
Gwarancja 6 miesięcy